Kolesarska pot na Sv. Mohor

Pot za ljubitelje gorskega kolesarjenja, ki je primerna tudi za začetnike gorskega kolesarjenja z nekaj več kondicije. Parkirajte na parkirišču na Savskem otoku in se s kolesom zapeljite desno po cesti proti Besnici do Nemilj.

Pri gostilni Na Razpokah v Nemiljah zavijte levo v hrib mimo hiš. Nekaj 100 m vozite po asfaltni cesti in se usmerite po poti do Selce, ki se kmalu spremeni v lepo makadamsko pot s počasnim, a daljšim vzponom skozi gozd – 4 km nadaljujete po makadamski poti, dokler se ne priključite na asfaltno cesto v naselju Topolje. Tam se makadamska cesta tudi konča.

Zemljevid poti (.gpx format) lahko prenesete TUKAJ.

Če bi zavili desno, bi se spustili v dolino, vi pa zavijete strogo levo proti Sv. Mohorju oz. naselju Zabrekve, še malo v klanec navzgor, dokler se ne prispete do naselja z nekaj hišami in velike kmetije. Tu ste na najvišji višinski točki vaše kolesarke poti – od tu naprej pot vodi večinoma navzdol. Mimo kapelice nadaljujete po široki pešpoti, ki se mimo osamljene kmetije skozi gozd spusti do Čepulj, Javornika in po cesti iz Jošta do Kranja.

Zahtevnost: 5/5

Čas: 3 ure

Dolžina: 28 km

Višinska razlika: 729 m

Podlaga: makadam, asfalt

Izhodišče: parkirišče Savski otok

Zemljevid poti: .gpx format (prenesi >> TUKAJ)

* Opozorilo: Podatki in informacije na tej strani so informativne narave. Poti v naravi niso označene. Kolesarjenje je dovoljeno po cestah in gozdnih cestah, razen kjer je izrecno prepovedano. Kolesarjenje po gozdnih vlakah, planinskih poteh in drugih poteh je prepovedano, razen kjer ni izrecno dovoljeno. Kjer je kolesarjenje prepovedano, je potrebno sestopiti s kolesa in pot nadaljevati peš. Navodila za pot so informativne narave in zgolj pripomoček in ne pomenijo nujno, da je po vseh poteh kolesarjenje dovoljeno. Kolesarite na lastno odgovornost.

Sorodne vsebine

10.w680h405c

Kolesarska povezava pod Storžičem št. 10

Kolesarske povezave pod Storžičem so dolge od 20 do 30 kilometrov. Izhodišče vseh poti ...

forest-landscape-light-35600.w680h405c

Kranj – Hrastje – Voklo – Voglje –Vodice – Kranj

Pot je primerna za treking in gorska kolesa. Večji del poti smo na makadamskih ...

Krvavec-bike_foto_Andrew-Lloyd_arhiv-STO.w680h405c

Bike park Krvavec

Bike park Krvavec se ponaša s 30 km označenih kolesarskih poti in spustov za vse okuse in stopnje kolesarskega ...