Planica nad Kranjem

Je lepa in mirna izletna točka nad Kranjem, manj obljudena kot Sv. Jošt in primerna tako za kolesarski kot tudi pohodni izlet.

Iz izhodiščne točke, Stražišča pri Kranju, se zapeljite po cesti proti Joštu. Strm začetni klanec se kasneje malo poleže, ko nadaljujete skozi vasi Pševo in Javornik do Čepulj. Od tu naprej sledi lepa ravninska panoramska pot. Sledite glavni cesti in zavijte po prednostni cesti levo mimo hiš in gostilne Na sedlu ter dobra 2 km nadaljujte do vasi Planica, mimo spomenika padlim borcem. V vasi Planica zavijte desno na slepo cesto, ki vas bo po nekaj vzpenjajočih ovinkih pripeljala do cerkvice Sv. nadangela Gabrijela. Po isti poti se vrnite do Planice, kjer se lahko okrepčate v Turistični kmetiji Pr Brčnk.

Zemljevid poti (.gpx format) lahko prenesete TUKAJ.

Če ste z avtom, ga pustite na parkirišču pred spomenikom padlim partizanom (nekaj metrov pred tablo Planica), kjer je tudi informativna tabla s pešpotmi in od tu nadaljujete peš. Po gozdni poti pojdite mimo spomenika in naprej po markirani poti do cerkvice Sv. nadangela Gabrijela. Lahko pa sledite cesti do Planice v vas in zavijete desno na pot, ki vas bo po nekaj ovinkih po pripeljala do cerkve. V Planici se lahko okrepčate tudi v Turistični kmetiji Pr Brčnk.

Zahtevnost: 4/5

Čas: 2 – 3 ure

Dolžina: 7,5 km

Višinska razlika: 490 m

Podlaga: asfalt

Izhodišče: parkirišče pod vznožjem v Stražišču pri Kranju

Zemljevid poti: .gpx format (prenesi >> TUKAJ)

Sorodne vsebine

10.w680h405c

Kolesarska povezava pod Storžičem št. 10

Kolesarske povezave pod Storžičem so dolge od 20 do 30 kilometrov. Izhodišče vseh poti ...