Pot do Preddvora ob reki Kokri in mimo posestva Brdo

Prijetna in razgibana kolesarka pot vodi po stranskih neprometnih kolovoznih poteh, ki vas bo peljala po učni poti ob reki Kokri, mimo posestva Brdo in lahko tudi vse do Preddvora. Primerna je za treking in gorska kolesa.

Pričnete v centru mesta in se napotite mimo Prešernovega gaja naravnost po Partizanski cesti. Prečkate cesto in nadaljujete naravnost mimo štadiona oz. Športnega centra Kranj. Tu boste opazili oznako za kolesarsko pot 10, ki ji sledite. Spustite se do mostička čez reko Kokro, ga prečkajte in levo nadaljujte po makadamskemu kolovozu do kratkega strmega brega, kjer morate za hip stopiti s kolesa.

Zemljevid poti (.gpx format) lahko prenesete TUKAJ.

Po polju nadaljujete do gozda, kjer je spet krajši vzpon, skozi gozd, pod avtocesto do vasi Predoslje, kjer vas levo skozi vas zopet usmeri kolesarska oznaka 10. Prečkate glavno cesto in se usmerite desno skozi vas Suha. Pot vas bo peljala ob reki Kokri, kjer poteka tudi učna pot in vas pripelje do vasi Breg ob Kokri. Tu lahko nadaljujete do Preddvora (5 min), kjer si ob jezeru Črnjava privoščite počitek in okrepčilo. Lahko pa se skozi vas Breg ob Kokri vrnete do poti, ki pelje okoli Brda ter nadaljujte po makadamu proti Kranju.

Ko prispete do glavne ceste, se po pločniku zapeljite desno in kmalu prečkajte cesto, zapeljite po asfaltni cesti čez polje proti Ilovki. Strmo se spustite do reke in nato spet pod avtocesto do Rupe. Zavije levo proti Kranju, mimo štadiona, Vodovodnega stolpa in nazaj v center Kranja.

Čas: 1 ura do 1,5 ure

Dolžina: 18 km

Višinska razlika: 177 m

Podlaga: makadam, asfalt

Izhodišče: center Kranja – parkirišče Stara Sava

Zemljevid poti: .gpx format (prenesi >> TUKAJ)

Sorodne vsebine

Kolesarska-pot.w680h405c

Pot do Preddvora mimo posestva Brdo

Prijetna in razgibana kolesarka pot vodi po stranskih neprometnih kolovoznih poteh in vas bo ...

skofja_loka_jost_gantar_4_orig_jpg-photo-l.w680h405c

Čez Sorško polje do Škofje Loke

Kolesarska pot po Sorškem polju od Kranja do Škofje Loke je primerna za družinski ...