Pot do Preddvora mimo posestva Brdo

Prijetna in razgibana kolesarka pot vodi po stranskih neprometnih kolovoznih poteh in vas bo pripeljala vse do Preddvora. Primerna je za treking in gorska kolesa.

Pričnete v centru mesta in se napotite mimo Prešernovega gaja naravnost po Partizanski cesti. Prečkate cesto in nadaljujete naravnost mimo Športnega centra Kranj (štadion). Tu boste opazili oznako za kolesarsko pot 10, ki ji sledite. Spustite se do mostička čez reko Kokro, ga prečkajte in levo nadaljujte po makadamskemu kolovozu do kratkega strmega brega, kjer morate za hip stopiti s kolesa. Po polju nadaljujete do gozda, kjer je spet krajši vzpon, skozi gozd, pod avtocesto do vasi Predoslje, kjer vas levo skozi vas zopet usmeri kolesarska oznaka 10.

Zemljevid poti (.gpx format) lahko prenesete TUKAJ.

Pri cerkvi prečkate glavno cesto mimo Kulturnega doma Predoslje, otroškega igrišča, pokopališča in zavijete proti Brdu. (Druga možnost je, da se peljete skozi Suho do Brega ob Kokri). Nadaljujte po poti okoli Brda. Ko ta zavije levo in se začne spuščati, tik pred mostičkom (in enim od pomožnih vhodov v park Brdo) zapeljite desno na kolovoz, ki vas pripelje v vas Breg ob Kokri. Za nekaj hišami se zopet pojavi kolovozna pot, kjer že vidite Preddvorsko cerkev sv. Petra. Kmalu prispete do vasi, nadaljujte desno po prednostni cesti in kmalu levo, da pridete do jezera Črnava.

Privoščite si počitek in okrepčilo. Nazaj se vrnite po isti poti do Brda in nadaljujte po drugi strani proti Kranju. Ko prispete do glavne ceste se po pločniku zapeljite levo in po nekaj metrih prečkajte cesto, ter zapeljite po asfaltni cesti čez polje proti Ilovki. Strmo se spustite do reke in nato spet pod avtocesto do Rupe. Zavije levo proti Kranju, mimo Štadiona, Vodovodnega stolpa nazaj v mesto.

Zahtevnost: 2/5

Čas: 1 – 1.30 ura brez postanka

Dolžina: 21 km

Podlaga: makadam, asfalt

Izhodišče: center Kranja – parkirišče Stara Sava

Zemljevid poti: .gpx format (prenesi >> TUKAJ)

Sorodne vsebine

planica-nad-kranjem.w680h405c

Planica nad Kranjem

Je lepa in mirna izletna točka nad Kranjem, manj obljudena kot Sv. Jošt in primerna tako ...

Kranj-ob-kokri.w680h405c

Pot do Preddvora ob reki Kokri in mimo posestva Brdo

Prijetna in razgibana kolesarka pot vodi po stranskih neprometnih kolovoznih poteh, ki vas bo ...